2013 m. rugpjūčio 14 d., trečiadienis

Juozo Miltinio teatro tinklaraštininkų akcija!

Prieš kelias dienas naršydama "Facebook" socialiniame tinklaraštyje radau labai vyliojantį pasiūlymą sudalyvauti Juozo Miltinio dramos teatro rengiamoje akcijoje. Paprastai tokiems dalykams neskiriu daug dėmesio, tačiau ši akcija itin patraukė mano dėmesį. Tyliai pagalvojau: "Vau, juk tai puiki galimybė savo įspūdžiais pasidalinti su daugybe kitų žmonių. Galbūt tokiu būdu sudominčiau, o gal net ir "užkrėsčiau" dar daugiau šiuolaikinių žmonių meile teatrui.". Meile teatrui laikau nepaprastai greitai plintančiu virusu tarp žmonių, pavargusių nuo komercijos ir šiuolaikinio brutualumo, ieškančių būdo "paglostyti" savo sielas, pabūti tuo, kuo nori būti. Kadangi beprotiškai myliu teatrą, stengiuosi kuo daugiau savo aplinkos žmonių išmokyti taip pat vertinti bei mylėti spektaklius, išgyventi juos. Ir vuolia, turiu kuo girtis! Tačiau kad mūsų visuomenė būtų geresnė, reikia daugiau, nei šiuo metu esu padariusi. Todėl su didžiausia šypsena veide tariu: ŽMONĖS, AŠ DALYVAUJU TINKLARAŠTININKŲ AKCIJOJE!

Rugpjūčio 17 d. 17 val Juozo Miltinio dramos teatre ketinu žiūrėti Dainiaus Kazlausko režiusuotą spektaklį "Tartiufas". Per tris dienas nuo spektaklio žadu pasidalinti įspūdžiais ir emocijomis, patirtomis spektaklio metu, su šio BLOG'o skaitytojais ir savo draugais.

Palinkėkite sėkmės, dalyvaujant minėtoje akcijoje. Galbūt šį kartą nusišypsos laimė ir man laimėti tai, ką trokštu.


2 komentarai:

  1. Noriu neribotai padėkoti šiam Didžiajam vyrui, vadinamam dr. ODION, šiandien esu laiminga, nes mano vyras dabar grįžo su meile. Mano vyras paliko mane dėl kitos moters, vien todėl, kad šiek tiek nesusipratome. jis paliko mane ir pažadėjo, kad niekada nebegrįš pas mane. Aš verkiu visą dieną ieškodamas sprendimo, kuris padėtų man jį sugrąžinti. Tada pamačiau, kad „Instagram“ dalijasi liudijimu, kurį pateikė ANGELA DAVIS. išsiunčiu jam el. laišką ir pasakoju savo problemas, kurias turiu su vyru, ir jis žada per 3 dienas grąžinti jį namo. iš tikrųjų jis yra nuostabus, jis padeda man susigrąžinti vyrą per 3 dienas, kurias jis žada, o mano vyras grįžta pas mane ir žada mylėti mane amžinai ir maldauti manęs dėl skausmo, kurį jis man sukėlė. Aš amžinai būsiu dėkingas jums, dr. ODION, ir nesustosiu skelbti jūsų vardo internete, kad žmonės pamatytų, koks esate tikras. Aš taip pat noriu pasakyti visiems čia, kad visada būsiu dėkingas šiam vyrui DR ODION už viską, ką jis padarė man. Mano vyras grįžo su meile, rūpestingumu, tiesa ir jis žada mylėti mane amžinai, aš pažadėjau kad visi, kuriuos pažįstu, niekada neturės problemų dėl santykių, susisiekite su juo el. paštu; (drodion60@yandex.com) arba taip pat galite „whats-app“ jį +2349060503921.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Mano gyvenimas buvo sunaikintas, kai vyras man siuntė daiktus, po 13 metų mes buvome kartu. Buvau pasimetusi ir bejėgė, išbandžiusi tiek daug būdų, kaip susigrąžinti vyrą. Vieną dieną darbe buvau išsiblaškęs, nežinodamas, kad man paskambino viršininkas, todėl jis sėdėjo ir klausė, kas tai yra, aš jam pasakiau, o jis nusišypsojo ir pasakė, kad tai nėra problema. Aš niekada nesupratau, ką jis turėjo omenyje, nesunku susigrąžinti savo vyrą. Jis sakė, kad jis naudojo burtą, norėdamas susigrąžinti savo žmoną, kai ji paliko jį kitam vyrui. Mano bosas. Jis man davė DR ODION el. Pašto adresą, kuris padėjo susigrąžinti žmoną. Aš niekada netikėjau, kad tai pavyks, bet neturėjau kito pasirinkimo susisiekti su mano pasakymais, ir jis paprašė mano informacijos mano vyras galėjo pasiūlyti išmesti jam burtą ir aš nusiunčiau jam išsamią informaciją, bet po dviejų dienų mama man paskambino, kad mano vyras meldžiasi, jog jis nori manęs grąžinti, aš niekada netikėjau, nes tai buvo tik svajonė, o aš turėjau skubėti pas mamą ir, mano nuostabai, klūpėdamas klūpojo, kad mano vyras prašytų manęs atleisti, kad jis nori manęs ir vaiko namo, kai aš pasakiau DR ODION pokalbį dėl staigaus vyro pasikeitimo ir jis aiškiai pasakė: manęs, kad mano vyras mylės mane iki pasaulio pabaigos, kad jis niekada nepaliks kitos moters. Dabar aš ir mano vyras vėl grįžome kartu ir pradėjome daryti juokingus dalykus, kurių dar nebuvo daręs, jis mane džiugina ir daro tai, ką manoma daryti kaip vyrui, nesikaupiant. Prašau, jei jums reikia bet kokios pagalbos, kreipkitės pagalbos į DR ODION. Jo el. Pašto adresas yra (drodion60@yandex.com) arba skambinkite telefonu +2349060503921 ARBA taip pat „WhatsApp“.

    AtsakytiPanaikinti