2013 m. gruodžio 28 d., šeštadienis

"Margarita". Spektaklis, kuris privertė tylėti.

Sekmadienis (gruodžio 22 diena), vakaras. Kalendorius skelbia apie atėjusią žiemą, tačiau kieme nėra nei trupučio to, kas paprastai suteikia šventinę nuotaiką. Apie artėjančias šventes byloja tik padaužų sprogdinamos petardos. Tą vakarą persikėlėme į kalėjimo kamerą, kurioje daugiau nei 25 metus slepiama skaudi moters gyvenimo istorija.

Visas spektaklio veiksmas vyksta nežinia kokio kalėjimo kameroje, kuri, iš pažiūros, panaši į kažkieno jaukių namų kambarį: ant sienų kaba rankdarbiai, lentynose gausu vertingų knygų. Ta šilta namų aplinka sukurta iš visų įmanomų priemonių, kurias leidžia kalėjimo taisyklės, įstatymai. Viskas prasideda nuo jauno advokato pasirodymo šioje kameroje. Gyvenimu trykštantis jaunuolis yra paskirtas atstovauti kalinčiai Margaritai jos teismo metu. Neatsižvelgiant į tai, kad ji šioje kameroje jau praleido ketvirtį amžiaus, jos teismas dar nebuvo įvykęs. Kitaip tariant, ši visam pasauliui žinoma žiauri byla buvo užkritusi kažkur teisėsaugos stalčiuose ir, vykdant šalies reformas, nutarta baigti tirti visas bylas. Ironiška, o kartu ir sunkiai protu suvokiama, tačiau Margarita tiek metų buvo "laikinai sulaikyta".

Margarita kaltinama nunuodijusi savo motiną, prisidėjusi prie brolio nužudymo bei savo kūdikio nuskandinimu. Iš pirmo žvilgsnio tai labai stiprūs kaltinimai moteriai, kuri visa tai padarė, būdama 14 metų, tad niekas nesivargino pasigilinti į tokią situaciją ir nubaudė nusidėjėlę. Niekas nenorėjo įsijausti į dar tuo metu buvusios mergaitės padėtį, suprasti, kodėl taip įvyko. Žmonės tiesiog nusprendė atskirti Margaritą nuo visuomenės, uždarant nepaprasto grožio merginą į purviną ir šaltą kalėjimo kamerą, pasmerkdami joje žūti ne tik fiziškai, bet ir dvasiškai. Nors iš tiesų šioje Gėtės "Fausto" istorijoje Margarita yra nukentėjusioji.

Prisimenant šį mokykloje skaitytą kūrinį, svarbu paminėti kelis labai svarbius faktus, kurie taip pat beprotiškai aktualūs ir šio spektaklio veiksme. Faustas - 80 metų daug mokslų baigęs žmogus, dėstytojas, turintis savo mokinius, sudaro sutartį su Mefistofeliu, pasirašydamas krauju. Pastarasis Faustui suteikia jaunystę ir visa, ko jo širdis geidžia mainais į Fausto sielą. Naudodamasis tuo, Faustas užsimano savo grožiu ir jaunyste spinduliuojančios Margaritos, tad apsuka jai galvą su Mefistofelio pagalba. Kadangi tokiems Fausto ir Margaritos meilės santykiams prieštarauja jos mama ir brolis, saugodami jos garbę, tenka imtis žiaurių priemonių. Faustas duoda Margaritai buteliuką su skysčiu, sakydamas, kad tai - migdomieji, kurie leis nepastebimai Faustui įslinkti į Margaritos kambarį. Kaip liepta, Margarita įlašina tris lašelius to skysčio į mamos arbatą. Tačiau Faustui beeinant į Margaritos namus, jam užstoja kelią jos brolis, kurį jis nuduria kardu. Nebelikus jokioms kliūtims, "įsimylėjalių" pora mėgaujasi meilės vaisiais. Ir tik iš ryto Margarita supranta, kad tai buvo ne jokie migdomieji, o nuodai. Brolio kūnas taip pat nebegyvas. Po kurio laiko Margarita pagimdo vaiką, kuri nuskandina upėje.Po tokių nusikaltimų Margarita uždaroma kalėjime.

Jaunam advokatui, kuris siekia karjeros aukštumų, tai puiki proga sužibėti, prisidedant prie didžiulio atgarsio sulaukusios bylos. Vaikinas nori pasirodyti kuo geriau, o po truputį aiškinantis aplinkybes - netgi laimėti bylą, nes supranta, kad tai visiškai realus dalykas. Mat besikalbant su Margarita bei labai įsigilinus į jos ir Fausto bylas išaiškėja daugybė faktorių, kurie atleistų Margaritą nuo mirties, o gal ir kalinimo bausmės. Tuo metu jai tebuvo 14 metų, o Faustui - 80 metų; ji nežinojo, jog į mamos arbatą pila nuodus; apie brolio nužudymą sužinojo tik kitą rytą. Savo sūnaus ji taip pat nenuskandino, o krepšyje paguldytą vaiką paleido plaukti upe, tikėdamasi, kad kažkas jį suras ir paims auginti. Visa tai galima traktuoti kaip nuolankumą meilei, Faustui.

Iš tiesų daugiau pasakoti apie patį veiksmą nėra reikalo, visa tai reikia pamatyti, pajausti pačiam žiūrovui. Žodžiais sunku nupasakoti šio spektaklio jausmą, nuotaiką, emociją, nesvarbu, kad ji labai stipri. Tiesiog tam trūksta žodžių. Meilė persipina su nuolankumu, pasiaukojimu, noru atgimti, būti laisvai. Beribė meilė tam, kuris atėmė artimiausius žmones dėl vienos meilės nakties. Net ir būdamas miręs, Faustas yra Margaritos minčių valdovas, jos sielos savininkas. Nors labai paprastai, bet efektyviai pavaizduojami tam tikri dalykai, tokie kaip naštos nusimetimas nuo širdies.

Tai vienas tų spektaklių, kuris paliko labai labai gilų įspūdį. Patyriau daug pirmų kartų. Pirmą kartą mažojoje salėje, pirmą kartą matau verkiančią aktorę, pirmą kartą visai per žingsnį nuo manęs nešamas tas mirties simbolis, apie kurį nepasakosiu (tebūnie tai būna intriga). Turbūt tai pirmas spektaklis, po kurio man mažiausiai valandą nesinorėjo šnekėti. Bet ne dėl to, kad trūktų žodžių, tiesiog - šokiravo. Kaip ir minėjau, sunku nupasakoti tai žodžiais, tačiau dar dabar puikiai jaučiu šį jausmą. Keista, galbūt šis gyvas reiškinys nuo šiol yra ir mano sielos valdovas?

Lenkiu žemai galvą aktoriams, o ypač - Astai Preidytei, už tokį įsijautimą į vaidmenį. Patikėjau kiekvienu žodžiu, kiekvienu judesiu ar žvilgsniu. 

Mano nuomone, šis spektaklis nuostabus savo emocine verte, tad vertinu TEIGIAMAI. Jis ne tik privertė pamąstyti apie tokias situacijas, kuomet mes patys nuteisiame žmones, net neįsigilinę į jų situacijas, aplinkybes, bet ir parodė tam tikrų sprendimų, kuriuos reikia bene kasdien priimti, pasekmes. Vienareikšmiškai REKOMENDUOJU šią dramą tiems, kurie išsiilgę kitokių emocijų, nei susiduria kasdienybėje, neranda tinkamiausio kelio, priimant tam tikrus sprendimus, grožinės literatūros mylėtojams bei tiems, kurie nori dvasiškai patobulėti. Tai tikrai daro žmones geresniais, ir tai sakau nepataikaudama, o nuoširdžiai.

Jei sudomino, daugiau informacijos apie spektaklį rasite čia: http://miltinio-teatras.lt/spektakliai/mazoji-sale/margarita-m-zalyt/

Daugiau apie spektaklius informacijos čia: http://miltinio-teatras.lt/

21 komentaras:

  1. Noriu neribotai padėkoti šiam Didžiajam vyrui, vadinamam dr. ODION, šiandien esu laiminga, nes mano vyras dabar grįžo su meile. Mano vyras paliko mane dėl kitos moters, vien todėl, kad šiek tiek nesusipratome. jis paliko mane ir pažadėjo, kad niekada nebegrįš pas mane. Aš verkiu visą dieną ieškodamas sprendimo, kuris padėtų man jį sugrąžinti. Tada pamačiau, kad „Instagram“ dalijasi liudijimu, kurį pateikė ANGELA DAVIS. išsiunčiu jam el. laišką ir pasakoju savo problemas, kurias turiu su vyru, ir jis žada per 3 dienas grąžinti jį namo. iš tikrųjų jis yra nuostabus, jis padeda man susigrąžinti vyrą per 3 dienas, kurias jis žada, o mano vyras grįžta pas mane ir žada mylėti mane amžinai ir maldauti manęs dėl skausmo, kurį jis man sukėlė. Aš amžinai būsiu dėkingas jums, dr. ODION, ir nesustosiu skelbti jūsų vardo internete, kad žmonės pamatytų, koks esate tikras. Aš taip pat noriu pasakyti visiems čia, kad visada būsiu dėkingas šiam vyrui DR ODION už viską, ką jis padarė man. Mano vyras grįžo su meile, rūpestingumu, tiesa ir jis žada mylėti mane amžinai, aš pažadėjau kad visi, kuriuos pažįstu, niekada neturės problemų dėl santykių, susisiekite su juo el. paštu; (drodion60@yandex.com) arba taip pat galite „whats-app“ jį +2349060503921.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Mano gyvenimas buvo sunaikintas, kai vyras man siuntė daiktus, po 13 metų mes buvome kartu. Buvau pasimetusi ir bejėgė, išbandžiusi tiek daug būdų, kaip susigrąžinti vyrą. Vieną dieną darbe buvau išsiblaškęs, nežinodamas, kad man paskambino viršininkas, todėl jis sėdėjo ir klausė, kas tai yra, aš jam pasakiau, o jis nusišypsojo ir pasakė, kad tai nėra problema. Aš niekada nesupratau, ką jis turėjo omenyje, nesunku susigrąžinti savo vyrą. Jis sakė, kad jis naudojo burtą, norėdamas susigrąžinti savo žmoną, kai ji paliko jį kitam vyrui. Mano bosas. Jis man davė DR ODION el. Pašto adresą, kuris padėjo susigrąžinti žmoną. Aš niekada netikėjau, kad tai pavyks, bet neturėjau kito pasirinkimo susisiekti su mano pasakymais, ir jis paprašė mano informacijos mano vyras galėjo pasiūlyti išmesti jam burtą ir aš nusiunčiau jam išsamią informaciją, bet po dviejų dienų mama man paskambino, kad mano vyras meldžiasi, jog jis nori manęs grąžinti, aš niekada netikėjau, nes tai buvo tik svajonė, o aš turėjau skubėti pas mamą ir, mano nuostabai, klūpėdamas klūpojo, kad mano vyras prašytų manęs atleisti, kad jis nori manęs ir vaiko namo, kai aš pasakiau DR ODION pokalbį dėl staigaus vyro pasikeitimo ir jis aiškiai pasakė: manęs, kad mano vyras mylės mane iki pasaulio pabaigos, kad jis niekada nepaliks kitos moters. Dabar aš ir mano vyras vėl grįžome kartu ir pradėjome daryti juokingus dalykus, kurių dar nebuvo daręs, jis mane džiugina ir daro tai, ką manoma daryti kaip vyrui, nesikaupiant. Prašau, jei jums reikia bet kokios pagalbos, kreipkitės pagalbos į DR ODION. Jo el. Pašto adresas yra (drodion60@yandex.com) arba skambinkite telefonu +2349060503921 ARBA taip pat „WhatsApp“.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Sveiki visi, labai džiaugiuosi galėdamas dalintis savo liudijimu, kad visi žinotų, jog jūsų santykių / vedybų problemos yra išspręstos, kai susisieksite su DR ODION, kuris ką tik padėjo man savo galingais kerais atkurti mano sugedusius namus. Aš taip ilgai buvau piktnaudžiaujančioje santuokoje ir patyriau visišką atstūmimą ir neapykantą iš savo žmonos, kuri mane mylėjo. Ji virto baisia ​​monstru ir visada kovoja su manimi. ji mane atvirai apgaudinėja ir nesigaili. ji norėjo manęs iš savo gyvenimo. ji net mane apleido ir išsikraustė gyventi pas vieną iš daugybės jo vaikino. Aš išgyvenau pragarą, nes turėjau rūpintis savimi ir vaikais vienas. Negalėjau leisti, kad mano santuoka nutrūktų, nes aš ją tikrai myliu, bet nežinojau, ką daryti, kad žmona būtų namo. Susidūriau su internetu parašyta žinute ir pamačiau įrašą, kuriame kažkas pasidalijo liudijimu apie panašią problemą, kurią išsprendė DR ODION, todėl nusprendžiau išbandyti ją nedaug, ar žinojau, kad jis tik atsakymas į tai, ko man reikia. susisiekė su juo elektroniniu paštu (drodion60@yandex.com). Aš gavau iš jo atsakymą, kuriame pasakė, ką turiu padaryti, ir tuojau pat laikiausi. Mano žmona beveik iškart paskambino ir maldavo grįžti namo. Grįžusi pastebėjau momentinius jos charakterio pokyčius. Ji pasikeitė į mane mylėjusią ir globojančią moterį. Šiandien mes vėl džiaugiamės. Visa tai dėka DR ODION, kuris išgelbėjo mano santuoką. Noriu, kad kiekvienas, norintis santykių / santuokos, padėtų su juo susisiekti ir žinau, kad jis vėl gali padaryti savo stebuklus jūsų gyvenime. susisiekite su juo per savo el. pašto adresą (drodion60@yandex.com) arba galite „whatsApp“ jį telefonu +2349060503921.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Esame čia, kad suteiktume paskolas nuo mažiausiai 10 000,00 USD iki didžiausios 100 000 000,00 USD, tai yra, jei norite pateikti paraišką doleriais. Net jei esate iš Indonezijos, galite prašyti bent 100 Rp paskolos. Didžiausia 25 milijardų rupijų, taigi net jei esate iš Malaizijos, galite kreiptis dėl mažiausiai 30 000 Rm ir didžiausios 850 000 Rm paskolos. Taip pat galite kreiptis ir kitomis, aukščiau nepaminėtomis valiutomis, mes visada pasiruošę suteikti jums reikalingą paskolą visoms jūsų finansinėms išlaidoms padengti labai žemomis palūkanomis, nes tai darome daugelį metų ir tai buvo sėkminga ir naudinga abiem skolintojui ir skolininkui, todėl mes turime atsiliepimų visur<<<<>> >> Paskutinis atsiliepimas buvo Farouk iš Malaizijos su 2,3 ​​mln. Rp ir Indra iš Indonezijos su 570 Rp juta, todėl prašau. t likti nuošalyje labai draugiškas sandoris su šiuo klientu<<<<<>>> >>>>

    Kontaktiniai duomenys pateikti žemiau

    Įmonės pavadinimas: PASKOLŲ ĮMONĖ ISKANDAR LESTARI
    e_mail::>[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]
    WhatsApp::[+6282274045059]

    AtsakytiPanaikinti
  5. Mano vardas Simona Kairevičius. Vedybinės bėdos įvedė mane į didelę netvarką, dėl kurios, deja, išsiskyriau su vyru. Beveik metus išgyvenau labai daug. Bandžiau judėti toliau, bet negalėjau, nes likau sudaužyta ir sudužusi širdis ir turėjau du vaikus, kad galėčiau pasirūpinti viena. Visa tai aš niekada nenustojau mylėti savo buvusio vyro ir vėl bandžiau sutvarkyti mūsų sąjungą, kol sužinojau apie DR ISIKOLO, kuris internete buvo plačiai žinomas dėl pagalbos žmonėms. Turėjau su juo susisiekti ir sužinojau, kad jis taip pat gali man padėti, ką jis padarė, kai aš jo laikiausi. Jis atkūrė ryšį tarp manęs ir mano vyro, o skyrybos buvo anuliuotos, o mes kartu esame laimingesni net labiau nei aš kada nors įsivaizdavau. Jis yra patikimas ir patikimas, o vos per 2 dienas jo darbo rezultatas pasireikš be jokių abejonių. parašykite jam el. paštu: isikolosolutionhome@gmail.com arba spustelėkite jo svetainę Peržiūrėkite jo svetainę ir susisiekite su juo dabar. (https://isikolotemple.com) arba rašykite jam per WhatsApp: +2348133261196.

    AtsakytiPanaikinti
  6. GRĄŽINAU BUVOJĄ SU DR. ISIKOLO SPRENDIMU
    Aš susisiekiau su DR ISIKOLO per liudijimą, parašytą apie jį, taip pat susidūriau su daugybe liudijimų apie tai, kaip jis padėjo kitiems gyventi. Grįžti su buvusiuoju yra vienas slapčiausių jausmų, kurį daugelis žmonių norėtų patirti, ypač dėl to, kad prisiminimai su buvusiuoju visada užtemdo mūsų mintis, kai kažkas kitas daro kai kuriuos iš tų dalykų, kuriuos darė mūsų buvęs. Beveik 6 metus buvau vienišas tėvas ir nors mano buvęs vyras buvo toli nuo mano vaikų, vis tiek norėčiau, kad kada nors jis sugrįžtų pas mane. Šis burtų gydytojas, su kuriuo susidūriau, žinomas kaip DR ISIKOLO, padėjo man įgyvendinti mano norus ir džiaugiuosi galėdamas pasakyti, kad grįžau su savo buvusiu vyru. Rezultatas pasireiškė po 48 valandų, kaip jis mane patikino, o meilė ir ryšys, kuriuo dalijomės, buvo nuostabiai atstatyti. Jei norite sėkmingai sugrįžti su buvusiuoju, susisiekite su šiuo puikiu meilės gydytoju per jo WhatsApp: +2348133261196 arba el. paštu: isikolosolutionhome@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  7. Sveiki visi, mano vardas Rusnė Lubienė. Taip pat esu čia, kad padėkočiau daktarui Isikolui, kurį Dievas panaudojo sugniuždyti mano padėtį ir sugrąžinti džiaugsmą bei laimę mano namuose. Aš praradau savo vyrą dėl moters užsienyje, kai jis išvyko dirbti į tą patį regioną, kuriame ji gyvena. Niekada nežinojau visko, kas nutiko, kol mano draugas man neatsiuntė abiejų kartu nuotraukų ir po to supratau, kad tai buvo priežastis, kodėl mano vyras atšalo ir paliko mane. Mano vyras buvo užhipnotizuotas ir valdomas, ir aš viską žinojau, kai susisiekiau su gydytoju Isikolo, kai ieškojau pagalbos ir neradau. Jis patikino mane sugrįžęs ir atgavęs mūsų meilę bei laimę, ką jis padarė, o rezultatas pradėjo reikštis po 48 valandų. Dabar aš grįžau savo vyrą ir negaliu pakankamai padėkoti daktarui Isikolo už jo sąžiningumą ir palaikymą. Tiesiog atsiųskite jam žinutę per WhatsApp +2348133261196 arba el. laišką adresu isikolosolutionhome@gmail.com, jei jums reikia pagalbos.

    AtsakytiPanaikinti
  8. Mano vyras paliko mane ir mano sūnų ir niekada negrįžo, kol neįsikišo gydytojas ISIKOLO. Mano istorija niekuo nesiskiria nuo kitų, kurie skyrė laiko pasidalinti informacija apie jį pasauliui. Turėjau santuokinių problemų su vyru, dėl kurių jis mane paliko ir išvyko į kitą miestą. Kažkuriuo metu buvau prislėgtas ir gavau pagalbos iš niekur, kol nesusisiekiau su daktaru Isikolo, kuris man padėjo. Jis atkūrė meilę ir ryšį tarp manęs ir mano partnerio, ir aš jį susigrąžinau po 2 dienų, kaip jis pažadėjo. Kaip ir visi kiti apie jį kalbantys, aš esu čia, kad papasakočiau apie jį gera ir padėkočiau jam už tai, kad dar kartą suteikė džiaugsmo mano gyvenimui. Jis nenuvils, jei pabandysite ir jums padėti. Tiesiog rašykite jam per WhatsApp: +2348133261196 arba el. laišką adresu isikolosolutionhome@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  9. Kaip ir daugelis kitų žmonių, nuoširdžiai dėkoju daktarui Isikolo už pagalbą ir mano problemų sprendimą. Buvau apakęs pavydo ir nesaugumo ir tai sukėlė chaosą mano santykiuose su sužadėtiniu, jis negalėjo atsispirti mano bėdoms ir paliko mane. Po to, kai jis supratau, kad per toli nuėjau su viskuo, ką jam blogai padariau, tik todėl, kad jis persikėlė į kitą miestą, ir aš praradau visas galimybes bandyti jį pasiekti ir atsiprašyti. Šiuo metu žinojau, kad man reikia pagalbos, kad jį susigrąžinčiau, todėl turėjau susisiekti su gydytoju Isikolo. Jis rodė didelį susirūpinimą, aš jam viską papasakojau ir sutikau, kad esu kaltas, o jis patikino, kad susigrąžinsiu jį ir sugrąžinsiu meilę bei laimę, kuria dalijomės, ką jis padarė. Kaip ir buvo žadėta, po 48 valandų Jessie man paskambino ir aš atsiprašiau už viską, o jis mane pakvietė, kad galėtume susitarti ir vėl būti kartu. Dėkoju daktarui Isikolo už viską ir nuoširdumą padedant žmonėms. Tiesiog rašykite jam per WhatsApp +2348133261196 arba el. laišką adresu (isikolosolutionhome@gmail.com)

    AtsakytiPanaikinti
  10. IEŠKO PAGALBOS, KAD GRĄŽINTI BUVO JUMS, SUSISIEKITE DABAR DR. ISIKOLO
    Mano vardas Klaudija Javtokas. Iš džiaugsmo gausos mano širdis šneka apie DR ISIKOLO. Jis atėjo man į pagalbą, kai mano gyvenimas buvo sugriautas kelis mėnesius. Mano mylimasis paliko mane dėl kitos ponios ir aš nežinojau, kad jis yra valdomas ir užhipnotizuojamas. Dariau viską, ką galėjau, kad jis grįžtų pas mane, bet nesėkmingai. Jis išvyko iš miesto su panele ir aš daugiau apie jį negirdėjau ir net nemačiau. Ėmiau ieškoti pagalbos internete, kai perskaičiau, kaip DR ISIKOLO padėjo kitoms moterims, turinčioms tokių pačių problemų. Susisiekiau su juo ir jis man pasakė viską, ką reikia padaryti, ir aš to laikiausi. Kaip jis pažadėjo, meilė ir laimė, kurią dalinausi su savo partneriu, buvo atkurta, jis buvo išvalytas nuo tamsaus žavesio, kurį jie jam suteikė, ir grįžo pas mane po 48 valandų. DR ISIKOLO sąžiningai padeda žmonėms ir gali jums padėti, jei šiandien nuspręsite su juo susisiekti. Jo el. pašto adresas: isikolosolutionhome@gmail.com Taip pat galite naudoti WhatsApp telefonu +2348133261196.

    AtsakytiPanaikinti
  11. Nustebsite sužinoję, kad viskas, ką tiek daug žmonių liudija apie DR ISIKOLO, yra ne kas kita, kaip tiesa. Mano vyras paliko mane ir mano vaikus, nes turėjome tiek daug muštynių ir ginčų. Jo žmonės taip pat buvo prieš mano santuoką su juo. Aš jį labai mylėjau ir labai tikėjausi, kad kartu kursime šviesią ateitį. Aš laukiau 6 mėnesius ir jis niekada negrįžo pas mane. Taigi turėjau susisiekti su DR ISIKOLO, kuris padarė viską, ką galėjo, kad mus suvienytų ir atkurtų meilę bei laimę, kuria kadaise dalinome. Jis grįžo namo pas mus po 48 valandų, kaip mane patikino DR ISIKOLO. Jūs taip pat galite gauti šią didelę pagalbą ir gyventi taip, kad būtumėte jam dėkingi, nes jis niekada nieko nenuvilia. susisiekite su juo el. paštu: isikolosolutionhome@gmail.com Taip pat galite naudoti WhatsApp telefonu +2348133261196.

    AtsakytiPanaikinti
  12. Peržiūrėkite ir susisiekite su sąžiningiausiu ir galingiausiu burtininku, vardu Dr Isikolo, apsilankę svetainėje (https://isikolotemple.com)
    Mano vardas Brigita Lukjancukas ir viskas gerai, aš dėkoju daktarui Isikolo, kuris savo didžiosiomis galiomis padėjo atkurti mano namus ir laimę, kurią dalinausi su vyru, ir tai tikrai yra tai, už ką esu amžinai dėkingas. Taip atsitiko, kad beveik metus buvau bejėgė ir prislėgta, kai vyras paliko mane dėl santuokinių problemų, su kuriomis susidūrėme. Dariau viską, ką galėjau, kad išgelbėčiau savo santuoką ir niekas nepasiteisino, kol DR ISIKOLO neatėjo į pagalbą. Jis man padėjo, o meilė ir laimė, kuria dalinausi su savo vyru, sugrįžo ir dar nuostabiau. Žinau, kad skamba keistai, jei jis tikrai gali kam nors padėti, bet 100% garantuoja, kad jis jūsų nenuvils, kai tikina, kad po 48 valandų pasieksite norimų rezultatų. Jis taip pat gali jums padėti, jei norite suteikti jam galimybę tai padaryti. Parašykite jam dabar šiuo adresu: isikolosolutionhome@gmail.com arba rašykite jam per WhatsApp telefonu +2348133261196.

    AtsakytiPanaikinti
  13. Niekada nežinojau, kad turiu didelę galimybę susigrąžinti savo vyrą, kol nesutikau DR ISIKOLO. Man buvo labai sunku, kai mano vaikinas paliko mane dėl kitos moters. Buvau sugniuždyta ir negalėjau susigrąžinti. Jo draugai ir šeima padarė viską, ką galėjo, kad mus suvienytų, bet tai nepasiteisino. Keletą mėnesių buvau viena ir nemačiau savęs mylinčios kitą. Taigi turėjau kreiptis pagalbos į DR ISIKOLO, kuris suteikė man privilegiją užtikrinti, kad mano širdies troškimai būtų patenkinti. Jis mus suvienijo, meilė ir laimė buvo atkurta. Jo žodžiai yra jo įpareigoti ir jis niekada nepasiduoda, kai niekam pažada 48 valandas pasiekti rezultatą, kuris mane nustebino, kai pasirodžiau mano paties rezultatas. Nesivaržykite ieškoti pagalbos kitur. Susisiekite su juo dabar. Jo el. paštas: isikolosolutionhome@gmail.com arba rašykite jam per WhatsApp: +2348133261196.

    AtsakytiPanaikinti
  14. Tai atsitiko taip greitai ir aš neturėjau jokios nuomonės apie situaciją. Jis mane tiesiog išmetė po 3 metų be jokio paaiškinimo. Kreipiuosi į daktarą Ilekhojie, kad padėtų mums susitaikyti, nes buvo aišku, kad jis vis dar mane myli, bet bijojo įsipareigojimo. Praėjus mažiau nei 3 dienoms po to, kai jis atliko susitaikymo ritualą, sužadėtinis grįžo ir pradėjo maldauti to, ką jis man padarė. Jis pasakė, kad aš buvau svarbiausias žmogus jo gyvenime ir dabar tai žino. Mūsų santykiai dabar stiprūs ir stabilūs. Ačiū, pone, jūs esate Dievas, pasiųstas atkurti nutrūkusius santykius. Rekomenduoju Dr Ilekhojie visiems, kuriems reikia pagalbos. Jo el. paštas: gethelp05@gmail.com Taip pat galite „Whatsapp“ jam paskambinti +2348147400259

    AtsakytiPanaikinti
  15. Mano vyras išsiskyrė su manimi prieš 4 mėnesius ir aš buvau kupina ašarų ir nusivylimo, nes nežinojau, ką daryti, kad išspręsčiau su juo susijusias problemas. Internete ieškojau pagalbos, kaip galėčiau gauti pagalbos savo santuokoje, ir radau puikių liudijimų apie daktarą Ilekhojie, kuris pažangiai sutaikė poras. Susisiekiau su juo, bet buvau nusiteikęs skeptiškai, bet neturėjau kitos išeities, kaip tik dirbti su juo, nes daug gerų atsiliepimų mačiau ir girdėjau iš daugybės žmonių. Lygiai 3 dienas po to, kai pateikiau viską, ko paprašė daktarė Ilekhojie, mano vyras, kuris anksčiau mane užblokavo, man paskambino ir paklausė apie galimybę dirbti su mūsų santuoka. Dabar jis grįžo namo su tokia meile ir rūpesčiu, o mes ruošiamės tuoktis antrą kartą per mėnesį. Jei turite kokių nors problemų, susisiekite su Dr Ilekhojie, aš suteikiu jums 100% garantiją, kad jis jums padės!! Paskambinkite jam +2348147400259 arba el. paštu: gethelp05@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  16. Po 2 metų skyrybų aš vis dar mylėjau savo vyrą ir norėjau jį susigrąžinti. Mano vyras su manimi išsiskyrė, nes darbe susipažino su jaunesne moterimi. Po 17 santuokos metų negalėjau padovanoti savo vyrui vaiko ir, nors tai nebuvo mano kaltė, aš jį vertinu, nes jis daug metų buvo kantrus su manimi. Išaiškinau visas savo problemas daktarui Ilekhojie ir jis pažadėjo man padėti, jei būsiu rimtai nusiteikęs ir noriu juo pasitikėti. Vos per 72 valandas mano vyras, mano vyras, nuvažiavo mylių iki mūsų namų ir paklausė, ar galėtume grįžti kartu ir susitaikyti. Jis man paaiškino, koks apgailėtinas jis buvo pastaraisiais metais, ir paprašė grįžti namo. Daktaras Ilekhojie taip pat davė man vaisingumo vaistažolių, o dabar mano santuoka grįžo ir aš patvirtinau, kad esu nėščia jau 18 savaičių. Jo whatsapp kontaktas: +2348147400259

    AtsakytiPanaikinti
  17. GRĄŽINKITE BUVUSIĄ MYLĖTOJĄ DABAR ARBA ATSTATYK NUTRAUKUSIUS SANTYKIUS, SANTUOKĄ.

    Man tiesiog apmaudu, kad man taip ilgai ir daug kartų skaudėjo ir verkiau. Ačiū, DR WALE, norėjau, kad būčiau tave radęs anksčiau, tu būtum išgelbėjęs mane nuo daugybės skausmų pastaruosius penkerius metus, mano buvęs mylimasis paliko mane dėl kitos moters vos per kelias dienas aš susisiekiau su tavimi DR WALE, tu sugrąžinai mano nutrūkusius santykius Išleidau pakankamai nedidelį turtą, kad galėčiau išvykti į savo svajonių kelionę atostogauti, bet kokia prasmė leistis į svajonių kelionę be savo gyvenimo meilės. DR WALE suteikė man vilties, o jo sąžiningumas yra gaivaus oro gurkšnis, jaučiuosi tokia gera ir sunki širdyje laimė susigrąžinti buvusį meilužį. Kuris maniau, kad jis dingo amžiams. Mes dabar susituokę, nes dalinuosi su jumis savo liudijimu. Jei nutrūko santykiai ar santuoka arba norite susigrąžinti buvusį meilužį, susisiekite su DR WALE šiandien yra geriausia. jo kontaktai yra WhatsApp / Viber: +2347054019402 arba el. paštas: drwalespellhome@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  18. Mano žmona grįžo!!!
    Prieš šešis mėnesius turėjau problemų su žmona, dėl kurios išsiskyrėme. Kai ji išsiskyrė su manimi, aš nebebuvau savimi, jaučiausi tokia tuščia viduje. Iki tol, kol mano draugė papasakojo apie rašybos mašinėlę, kuri taip pat padėjo išspręsti tą pačią problemą, kurią ji rado tinklalapyje. i WhatsApp rašybos valdiklis ir aš jam papasakojau savo problemą ir padariau tai, ko jis manęs prašė trumpai. Kad trumpai apibendrinčiau ilgą istoriją, kol nesupratau, kas vyksta, ne anksčiau kaip po savaitės žmona man atrašė žinutę ir pasakė, kad nori sugrįžti. ir todėl ji grįžo pas mane ir pasakė, kad apgailestauja dėl to, kas nutiko. Dabar ji man kiekvieną kartą ir kiekvieną dieną pasakykite, kad myli ir pasiilgsta manęs. Esu labai dėkingas šiam puikiam burtininkui DR WALE ir nenustosiu skelbti jo vardo internete vien už gerą jo atliktą darbą. Jei jums reikia pagalbos, galite susisiekti su šiuo puikiu žmogumi, jis padės jums bet kokiu būdu, galite parašyti jam el. laišką adresu WhatsApp: +2347054019402 arba el. paštu: drwalespellhome@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  19. Džiaugiuosi, kad esu čia ir tariu padėkos žodį daktarui Isikolo.
    Niekada nemaniau, kad vėl pamatysiu savo santuoką, nepaisant to, kad viskas jau buvo prieš mane, daktaras Isikolo atėjo man į pagalbą. Turėjau problemų namuose, dėl kurių vyras išvyko, o aš jau buvau nėščia ir man tapo sunku išsiversti be jo gyvenime. Jo šeima mane palaikė visą laiką, bet niekas negalėjo padėti mums susijungti, išskyrus daktarą Isikolo, kuris atsakė tuo metu, kai man labiausiai reikėjo pagalbos. Jis išsprendė problemą ir mano vyras grįžo namo pas mane vos po 48 valandų, nes vis dar gyveno su manimi tame pačiame mieste. Labai nuostabu, kai randi pagalbą ten, kur mažiausiai manai, kad gali sulaukti pagalbos. Dar kartą ačiū dr. Isikolo už viską, ką darote, kad padėtų žmonėms, kuriems labai reikia pagalbos. Rašykite jam isikolosolutionhome@gmail.com arba Whatsapp telefonu +2348133261196

    AtsakytiPanaikinti
  20. Vos nepraradau santuokos, kai pamačiau, kaip mano žmona tapo visiškai nepažįstama žmogumi ir paliko vaikus ir mane. Buvau toks įsiutę, žinodamas, kad padariau viską, kas įmanoma, kad išlaikyčiau savo santuoką kaip tėvas ir vyras. Siaubingos muštynės mane traumavo ir aš negalėjau tinkamai veikti kaip vyras. Aš ir toliau bandžiau išsiaiškinti, dėl ko ji padarė tai, ką ji padarė, todėl susisiekiau su gydytoju Isikolo. Nustebau, kai sužinojau, kad ją labai manipuliuoja vyras, kuris norėjo sugriauti mano santuoką su ja ir atimti ją iš manęs. Daktaras Isikolo turėjo įsikišti ir išspręsti problemą, taip užtikrindamas, kad ji buvo išgelbėta nuo tamsaus magiško žavesio, kurį jie naudojo jai. Žinojimas, kad padedamas daktaro Isikolo vėl sugebėjau suburti šeimą, teikia džiaugsmo ir esu jam amžinai dėkingas. Jo el. paštas: isikolosolutionhome@gmail.com arba rašykite jam per WhatsApp telefonu +2348133261196

    AtsakytiPanaikinti
  21. Po to, kai mes su vyru susituokėme, persikėlėme į kitą miestą ir abu gavome darbą, pradėjome laimingai dirbti ir gyventi kartu. Niekada neturėjome problemų, kol jo kolegė nepradėjo daryti visko, ką gali, kad atkreiptų mano vyro dėmesį. Niekada nežinojau, kas vyksta, kol jis nepradėjo miegoti ir teisintis. Viskas tapo nekontroliuojama ir galiausiai jis nustojo tenkinti mano poreikius. Tuo metu žinojau, kad man reikia pagalbos, todėl susisiekiau su gydytoju Isikolo ir viską jam paaiškinau. Jis papasakojo man viską, kas vyksta, ir pažadėjo išspręsti mano problemas, ką ir padarė. Jis paskyrė man meilės susijungimo burtą, kuris sujungė mane ir mano vyrą, ir jis pradėjo būti tokiu žmogumi, kokį aš jį visada mylėjau, vos po 48 valandų, kai daktaras Isikolo dirbo man. Dabar abu esame laimingi ir tai nebūtų buvę įmanoma, jei ne daktaras Isikolo. Susisiekite su juo, jei jums reikia pagalbos. Rašykite jam per WhatsApp +2348133261196 arba el. paštu: isikolosolutionhome@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti